Magyar lány nyerte Schwarzenegger versenyét

A devecseri származású, de Debrecenben élő Toldi Zsuzsanna az elmúlt hétvégén megnyerte a Madridban megrendezésre kerülő, Schwarzenegger nevével fémjelzett Arnold Classicot.

Az Arnold Classic az amatőr testépítők legrangosabb versenye, amelyre minden sportoló álmaként tekint. Az eddig csak Amerikában megrendezett verseny immár második alkalomma Madridban került megrendezésre. A hétvégén lebonyolított eseményre így több európai testépítő is eljutott.

Köztük volt Toldi Zsuzsanna is, aki korábban fitnesz modell kategóriában versenyzett, 8 év alatt 2 világbajnoki és 14 magyar bajnoki címet gyűjtött be. Újabb kihívást keresve, idén először próbálta ki magát az úgynevezett body fitnesz kategóriában, amelyet 16 ország legjobbjait megelőzve azonnal meg is nyert!

„Nagy álmom teljesült ezzel a győzelemmel, ennél rangosabb, és nevesebb verseny nincs egy amatőr fitnesz versenyző számára! Ráadásul kategóriát váltottam, ahol teljesen más az elvárás, a felkészülés menete, és a színpadi mozgás! Álmaimban sem reméltem volna, hogy győzhetek! Május óta csak erre a versenyre készültem, amiből 11 hét kemény diéta,- azaz szálkásítás volt. Azért döntöttem a kategóriaváltás mellett, mert a fitnesz modellek között már tavaly is kicsit kisportolt voltam és inkább "előre menekültem", picivel nagyobb izomzatra tettem szert, az izomvesztés helyett. Ezek után megigényelem a profi kártyám, és immár a profik között, állok színpadra legközelebb. Ha szerencsém lesz, egyszer maga Arnold Schwarzenegger fogja átadni nekem a díjat! Ezeket kimondva már is megdobbant a szívem!" – nyilatkozta Zsuzsanna, aki profi kártyája kézhezvételét követően Magyarország egyetlen profi forma, azaz IFBB Pro Figure versenyzője lesz!

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések