Dobogón végzett Michelisz

Norbi a harmadik lett a második futamon, így a Japán márka, a győztes Monteiroval és a második Tarquinivel ellepte a túraautó-világbajnokság sanghaji versenyének dobogóját a vonatkozó futamban.

Az első futam a "Köd előttem, köd utánam" mottó jegyében zajlott, sőt óriás köd és páralecsapódás várta a rajtrácson a fiúkat. Eső nem volt, de annyira csúszott, mintha lett volna - írja a zengomotorsport.hu.

Egyetlen pontért mégsoha ennyit nem kellett küzdeni, ilyen pára utoljára 2009-ben volt Bragában az ETCC futamon. Ott is az utolsó pillanatban kellett dönteni: száraz- vagy esőgumi?

Kínában ezúttal a repülőrajtot a Safety Car mögé száműzték. Érthető, ha itt elengedik a fiúkat, kő kövön nem marad. Oriola esős gumin gyorsan leverte Mulleréket, ám a diadal csak addig tartott, amíg el nem kezdtek melegedni az abroncsok. Norbinak Huff paskolt oda egy nagyot, de nem előzött, szabálytalan lett volna. Kicsit később sem őt, sem Tarquninit nem tudta már tartani. Michelisz forgalomba került és a szemfülesen tapadó Thompson naná, hogy megpróbálta. Mögötte rágyógyulva Boardman ment, ő is mint a gyorsvonat.

A második futam rajtja remekül sikerült, mire Huff ébredt a három Honda már elegánsan vezetett is a versenyben. Alig fél kör alatt kiderült, hogy igen kemény meló lesz tartani a két gyári versenyzőt, sőt, pár kanyar múlva az is csoda volt, hogy nem előzte meg senki Norbit. Huff majd meg szakadt, mögötte a Chevy kórus robogott, de valahogy most nem tudtak akkorát nyomulni, mint váni lehetett.

Norbi egy darabig szélesedett, védekezett, majd kiengedtek az üldözők, hogy aztán a hetedik körben rádurrantsanak megint. De ma ez is kevés volt. Norbi még meg is lépett a végére, és ha nem is árnyékként, de, követve a másik két Civicet, felléphetett a dobogóra.