NB I: Münchenből is igazolna az Újpest FC

A lila-fehérek komoly terveket szövögetnek.
Mint azt az átigazolási piacról szólü élő közvetítésünkben már jeleztük, eddig öt futballista igazolását jelentett be az Újpest. Most megtörtént a hatodik is, Litauszki Róbert tért vissza a lengyel Cracoviától, míg az nso.hu szerint Simon Krisztián lehet a hetedik érkező.

„Nehéz volt megélni, hogy ilyen helyzetbe kerültem, de végig próbáltam erős maradni – nyilatkozta a 27 éves hátvéd tavaly az ujpestfc.hu-nak. – Tanultam a kint történtekből, a pozitívumokat leszűrtem, és örülök, hogy vége lett ennek a fejezetnek. Remélem, most egy új rész kezdődik az életemben. Amikor tudatosult bennem, hogy milyen helyzetbe kerültem kint, a Cracoviában, azonnal váltani szerettem volna. 

A futball az ilyen, tavaly hoztam egy döntést a karrierem szempontjából, de az életben vannak olyan dolgok, amik nem mindig úgy sülnek el, ahogy szeretnénk. Mindenesetre a történtektől én csak erősebbnek érzem magam. Természetesen honvágyam is volt, hisz' ide köt minden Újpestre. Játszani szeretnék, és a lila szívem miatt egyáltalán nem gondolkoztam más hazai csapatba történő hazatérésen. E

gy erősebb NB I elé nézünk, mint tavaly, de nagyon pozitív érzéseim vannak az Újpesttel kapcsolatban, ez is a döntésemet segítette. Bízom benne, hogy szép és sikeres évünk lesz. Biztos vagyok benne, hogy érkeznek még minőségi játékosok. Meg kell ismételni, amit tavaly a Honvéd tett, most nekünk kell a bajnoki címért menni.”

Sport365

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések