Mayweather-McGregor: elkezdődött a promóciós körút

A tegnapi napon, Los Angelesben megkezdõdött az augusztus 26-án megrendezésre kerülõ Floyd Mayweather vs. Conor McGregor ökölvívó mérkõzés promóciós körútja. A két fél, ahogy várni lehetett, természetesen nem fogta vissza magát. 
"Egy rohadt melegítõben jött ide, már egy öltönyt sem engedhet meg magának. Megszívta, nem tudok mást mondani. Ezek a parányi kezei, a kis feje, a pálcika lábai - négy meneten belül kiütöm, jól jegyezzék meg. Mit mondhatnék? Fiatal, magabiztos, boldog ember vagyok, aki keményen megdolgozott ezért a lehetõségért. Rohadt sok melóm van benne. Szóval a meccsnek négy meneten belül vége lesz. Ilyen mozgáskultúrával, erõvel, kegyetlenséggel még nem találkozott Floyd Mayweather. Akikkel bunyózott eddig, mind visszariadtak tõle. Én mitõl is félnék? Ebben a korlátozott szabályrendszerben? Ugyan már! Ez nem harc, csak félig, vagy inkább negyedig, a sok hülye szabály miatt. Ez nem igazi bunyó lesz, ha az lenne, akkor egy menet sem kéne, hogy szétcsapjam. 10 unciás kesztyûk, 154 fontban? Hát jó! Nem viselhetek mexikói gyártású kesztyûket? Nem lehet lószõrbõl a bélés? Oké! Nekem elég egy fogvédõ, aztán kész, mehet a bunyó." 
- nyilatkozta McGregor, aki kifogástalan megjelenéssel, három részes öltönyben vett részt az eseményen.

Persze Mayweathert sem kellett félteni, ellenfele beszéde után elõkapott egy 100 millió dolláros csekket, ami még a Manny Pacquiao elleni meccs pénzdíja volt, és ezt lobogtatta. McGregor természetesen ezt sem hagyta szó nélkül: 

"Legalább van pénzed befizetni az adót." 

A 40 esztendõs amerikai erre a következõket mondta: 
"Most én vagyok az adóhivatal és a s.ggedet is meg fogom sarcolni. Mindenki tudja, hogy én diktálok. Nem véletlen, hogy Floyd Mayweather neve az elsõ. És ez a f.szkalap is ezért vállalta, hogy bokszolni fog. McGregor teljesen megfelel egy 7, esetleg 8 számjegyû bunyósnak, de könyörgöm, én 9 számjegyûeket kaszálok. Az utolsó meccsén 3 milliót szedett össze ez a szerencsétlen, nekem kb. az edzõtáborom kerül ennyibe. És igen, tudják mit? Beismerem, hogy egy öregedõ fickó vagyok. Nem vagyok már ugyanaz, aki 20 éve, vagy 10, vagy 5 éve. Sõt, azt sem tudom már nyújtani, amit két éve. De még így is sok leszek neked! Arról biztosítalak, hogy vagy a pofádon, vagy a hátadon fogod végezni."

Forrás: profiboksz.hu

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések