Real Madrid, Barcelona: Irány Amerika!

Itt a július, ami a vakáció mellett azt is jelenti, hogy a spanyol élcsapatok megkezdik felkészülésüket a következő szezonra. A Real Madrid, Barcelona, Atlético hármas nyári programja következik a teljesség igényével.
Real Madrid

Felkészülés kezdete: július 10, kivéve a Konföderációs Kupán és az U21-es Eb-n részt vevőket.

Helyszínek: július 22-augusztus 3 – Egyesült Államok, a maradék időben Madrid.

Felkészülési meccsek: az amerikai túrát a Manchester United ellen kezdik július 23-án, majd következik az angol város másik csapata a City július 26-án. Július 29-én a szezon első Clásicójára is sor kerül a Barcelona ellen, míg az amerikai túrát augusztus 3-án az MLS játékosokból verbuvált vegyescsapat elleni meccsel zárják. Madridba való visszatérésük után pedig már következnek is a tétmeccsek az európai és a spanyol Szuper Kupa-döntőkkel. Előbbi ráadásul Macedóniában, ismét a Manchester United ellen.

Barcelona

Felkészülés kezdete: július 12, az idegenlégiósok 14-én, míg a Konföderációs Kupán és az U21-es Eb-n részt vevők majd csak egy héttel később csatlakoznak.

Helyszínek: július 19-31 – Egyesült Államok, a maradék időben Barcelona.

Felkészülési meccsek: az amerikai túrán összesen háromszor lépnek majd pályára Ernesto Valverde tanítványai. Első meccsüket a Juventus ellen vívják július 22-én, majd a Manchester United következik július 26-án. A túrát a már említett Clásicóval zárják, július 29-én a Real Madrid lesz ugyanis az ellenfél. Barcelonába visszatérve a Gamper-kupán a tragikus sorsú Chapecoense ellen lépnek majd pályára augusztus 7-én. Ezt követően pedig ismét a Real Madrid következik, ezúttal már tétmeccsen, a spanyol Szuper Kupa döntőjében.

Atlético Madrid

Felkészülés kezdete: július 6, kivéve a júniusban még válogatott meccseket játszókat. Értelemszerűen Saúl Ñiguez csatlakozik a legkésőbb az U21-es Eb-szereplés miatt.

Helyszínek: július 9-22 – Segovia környéke a hegyekben, július 23-26 – Toluca, Mexikó, a maradék időben a felkészülési meccseket leszámítva maradnak Madridban.

Felkészülési meccsek: elsőként a Numancia ellen lépnek pályára július 22-én, majd a mexikói kiruccanás keretében a Toluca következik július 26-án (európai idő szerint). Augusztus 1-én a müncheni Audi kupán a Napoli, majd másnap a Bayern vagy a Liverpool következik. Néhány nappal később az angol riviérára utaznak, ahol augusztus 6-án a Brighton ellen lépnek pályára, míg augusztus 11-én vagy 12-én lesz még egy felkészülési találkozó, de az ellenfél itt még nem ismert.

Hosszabbítás.hu

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések