Dolgoztam Ronaldóval, nem Cristianóval, az igazival - Mourinho

A Chelsea menedzsere, José Mourinho kijelentette, nagyon fiatalon kiváló játékosokkal dolgozhatott együtt, olyanokkal, mint a brazilok világbajnoka, Ronaldo. A portugál tréner kapva-kapott az alkalmon és odaszúrt egyet Cristiano Ronaldónak, kivel a jelek szerint megromlott a viszonya.

José Mourinho az idény végén távozott a Real Madridtól, és visszatért korábbi klubjához a Chelsea-hez. Az 50 éves menedzser azonban még visszaüzent a spanyol fővárosba, és odaszúrt egyet Cristiano Ronaldónak.
 
– 2000-ben kaptam először vezetőedzői állást, azt megelőzően asszisztens voltam nagy kluboknál, kimagasló edzők mellett, így a világ legjobbjaival dolgozhattam. 30 évesen edzhettem Ronaldót is, na persze nem Cristianót, hanem az igazit, a brazil Ronaldót. Nagyon fiatalon dolgozhattam még együtt Rivaldóval, Figóval, sőt Pep Guardiolával is – mondta a portugál tréner az ESPN-nek.

Mourinho 2000-ig volt Bobby Robson segítője a Barcelonánál, majd onnan a Benficához távozott.