Babos: A hazámért játszom!

Babos Tímea egyesben és párosban is kiharcolta a részvételt a riói olimpián. Legjobb magyar teniszezőnk számára az olimpián való jó szereplés fontosabb, mint a világranglista pontjai.
Több teniszező nyíltan bevallotta, hogy azért nem indul a riói olimpián, mert nem jár érte világranglistás pont, illetve pénzdíjat sem osztanak a résztvevőknek. Babos Tímea mind női egyesben, mind pedig Jani Réka oldalán párosban ott lesz az indulók között, és vasárnap pályára is lép. A köztévének adott interjújában elmondta, számára mindennél fontosabb, hogy a hazájáért játszhat, és ez a tudat igencsak motiválja őt.

Babos formájára egyébként nem lehet panasz, ugyanis a héten a florianópolisi tornán mind egyesben, mind pedig Jani Rékával párosban a fináléig jutott.

– Érzelmileg ez egy nehéz döntő volt. Főleg amiatt, mert úgy éreztem, a mérkőzés már kézben van, aztán csak a végén vettem észre, hogy mégis elveszítettem. Természetesen egy nagyon jó játékos volt az ellenfelem, a végsőkig harcolt. De úgy éreztem, én játszottam jobban, nagyon-nagyon sok lehetőségem volt. Természetesen szomorú vagyok, hogy elveszítettem a döntőt – jelentette ki a román Begu ellen 2:6, 6:4, 6:3-ra elveszített döntő után Babos Tímea.

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések